tisdag, oktober 17, 2006

Coolaste mannen med skägg - Pagrotsky!


















- "Jag måste vara svår att ersätta. Undrar om det inte är någon voodoo inblandad..." yttrade idag Leif Pagrotsky, fd kulturminister, angående pinsamheterna kring våra nya ministrar.

Åh, Leif du var en alldeles underbar handels- och kulturminister! Du gjorde endast ett felsteg - när du iförd hockeytröjja tillät dig förlöjligas efter OS och hockeylagets penibla chambre separé-tillställning på Medborgarplatsen direkt efter deras ankomst till Arlanda... Annars skötte du dig alldeles... alldeles... underbart...

Vilken man - vilket skägg!

5 Comments:

Blogger Maria said...

Bara en sån sak! Han hade fått sitta på mina axlar också!!!

tisdag, oktober 17, 2006 4:50:00 em  
Blogger Lotta said...

Han hade aldrig fått sitta på mina! Jag gillar alls inte hanses skägg!

tisdag, oktober 17, 2006 5:01:00 em  
Blogger Maria said...

Du är rädd för skägg!!!

tisdag, oktober 17, 2006 6:54:00 em  
Blogger Maria said...

Man ska inte kasta skägget i brevlådan... då kan det fastna!

tisdag, oktober 17, 2006 8:34:00 em  
Blogger Maria said...

Så sant, men jag tvivlar att Paggan skulle göra det!

onsdag, oktober 18, 2006 1:16:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter