måndag, november 13, 2006

Elementarpartiklar


















Det händer lite då och då - men rätt sällan ändå - att jag vaknar upp en morgon, fumlar upp ur sängen och yrslar in i badrummet och ser... det är något med spegelbilden som inte stämmer... något jag inte såg i går... har missat... något måste ha hänt medan jag sov...
Man känner knappt igen sig själv, sitt hem... mina vanor liknar mest otrevliga ovanor och jag känner att jag måste bort i ordets alla bemärkelser... börja om på nytt! Jag är helt plötsligt rätt trött på det mesta som har med just "mig" att göra... inte ens texten i detta inlägg ser bra ut... men jag kan inte sätta fingret på vad som skevar!

(... eller så har jag bara en helt ordinär dålig dag...)

Sometimes my body stops me, sometimes my head
I will never be a good palm reader, or a rabbitbreeder
I will never give up until I've tried
I will never be satisfied!


Alla Ray Caesars bilder skevar... om än de ser vackra ut på håll men bara i en nannosekund, sedan inser man att de är oerhört ruggiga och man får en känsla av att man befinner sig på fel ställe på fel tidpunkt!

eXTReMe Tracker
website counter