måndag, december 04, 2006

Ett nyårslöfte!


















Det drar ihop sig att sammanfatta året 2006 tillika fundera ut nya nyårslöften - mina löften handlar aldrig om späkning, snarare tvärtom...

För några år sedan lovade jag att äta mer parmesan och köpa mer snittblommor - jag har, som ni kanske förstår, aldrig några problem med att hålla sådana nyårslöften!

Mitt första nyårslöfte är: Nästa år ska jag till Skottland!
Jag vill vandra i bergen och låta vinden yrsla runt i mitt hår ute på öarna!
(mitt hjärta längtar hem)

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Lotta said...

Åååååå Skottland !!!!!!!

måndag, december 04, 2006 4:24:00 em  
Blogger Maria said...

Jaaaa! Jag måste åter till mina imaginära rötter!

måndag, december 04, 2006 5:32:00 em  
Blogger Lotta said...

Åååå Highlandcattle på bilden, vilka härligt lång & rödhåriga kossor !

måndag, december 04, 2006 10:35:00 em  
Blogger Maria said...

Ja! det är därför jag hela tiden längtar dit... alla rödhåriga människor och djur...

tisdag, december 05, 2006 6:25:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter