söndag, juni 01, 2008

Vad min bror pysslar med... ?



... jo... han har hittat den här gamla Forden i en skog... forslat hem den till sig... köpt en något mindre bedagad Ford... och pusslar nu ihop dessa två Fordar med varandra... DET är vad han håller på med... fast just nu är han i Norge och fiskar... och jag är hemma hos honom och tjyvkikar i ALLA skåp... och dricker upp ALLT hanses vin... och så går jag ut naken på gräsmattan och sjunger arior ur Bizets Pärlfiskaren... bara för att hanses grannarna ska ha något att fundera över!

... sådant gör en omtänksam lillesyster med rött flurit hår... !

Etiketter: , ,

3 Comments:

Blogger stella sweden said...

Hahaaaa!
Min storebror bor i Canada så jag har litte svårt att hemsöka honom sådär apropos...men jag loovar dig att jag skulle göra som du...även titta i garderoben efter gamla likdelar och under sängen!

Ja vad brukar gömma sig där?

Hoppas du haft det alldeles underbart! Jaaa så klart som fan!

söndag, juni 01, 2008 6:14:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Man har sina skyldigheter som minsting!!!

Vi har haft det underbart... klart som satan!

söndag, juni 01, 2008 9:03:00 em  
Blogger stella sweden said...

..satans så klart att det är gott med en storebror som håller koll på en!

söndag, juni 01, 2008 9:37:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter