fredag, december 19, 2008

Nu är det inte långt kvar... till julledigt!


... och hemma hos mig har Canastaklubben fått husera helt fritt idag! De har nämligen bjudit hem en tvättäkta tomte! Denna tomte ska sitta i en fåtölj en hel timme för att jyckarna och kusarna i turordning ska få krypa upp i tomtens knä och berätta vad de önskar sig i julklapp...

Själv har jag bara någon timme kvar nu... innan jag släpps lös på julbete i några veckor... och jag måste erkänna - det är inte en dag för tidigt!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Gibsonhannen said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

fredag, december 19, 2008 2:27:00 em  
Blogger stella sweden said...

Åhhh, va härligt för DIG....ja jobbar som mest nu fram till nyår...så ja har int tiiid U blogga elr knappt kolla andras..men duuuu hjärrtatt..ja ska lägga in ett gojuuuulkort ikväll tror ja på bloggen min...så ja säger INTE gojul ÄN! Bara så du veeeet!

Pusspå!

fredag, december 19, 2008 2:32:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Åååhhh... jag är nästan medvetslös nu... och julglöggen här på jobbet fick mig att bli alldeles varm och svettig till råga på allt... snart... snart... snart tar jag tunnelbananen hemöver... sen är det fri hopp och lek! Puss darling!

fredag, december 19, 2008 3:22:00 em  
Blogger Peace in mind said...

Jag har några här hemma som gärna skulle krypa upp i tomtens knä...nä rå, jag tänker inte alls några fula tankar...

Beta det friskaste gräset på lovet, och ge tunnelbanan en spark i ändan:)

fredag, december 19, 2008 4:38:00 em  
Blogger Maria said...

PiM: FulFina tankar får man ha, tycker jag! Här ska kickas bananbutt hela jäkla semestern!

fredag, december 19, 2008 7:26:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter