måndag, mars 09, 2009

Charles Rennie Mackintosh - Just because I looove you!



- Care for a cup of tea and a crrrumpet, daaarling... ?

Någon skall åka till Skottland - det är inte jag!
Någon är avundsjuk - ok, ce moi!!!
Men jag vill också åka till Glasgow och dricka afternoontea på The Willow Tearoom... jag vill verkligen inget annat än just det JUST NU... !
Ok... jag kan tänka mig några hundra andra saker jag vill göra just nu förutom exakt det jag borde göra just i detta nu!

Etiketter: , ,

4 Comments:

Blogger Peace in mind said...

Willow Tearoom...ah, det är ett underbart ställe:)

måndag, mars 09, 2009 5:00:00 em  
Blogger Maria said...

PiM: Jag kan tääänka mig det... har aldrig varit där, men om jag hade det så hade jag tyckt preciiis det samma som du!!! Äh, jag tycker att det är ett underbart ställe utan att jag varit där... allt annat vore fullkomligen galet!

måndag, mars 09, 2009 5:35:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har varit i Glasgow, men jag var aldrig där. Varför var jag inte där? Det hade varit fantastiskt...nu har jag ännu en anledning att åka tillbaka! Tack :)

torsdag, mars 12, 2009 4:18:00 em  
Blogger Maria said...

Stephen: Men vad gjooorde du i Glasgow om du INTE vad DÄR???

torsdag, mars 12, 2009 4:41:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter