tisdag, juli 14, 2009

Jag måste kolla upp en sak...



... och därmed kommer det att vara tyst här ett litet tag... återkommer med empiriska fakta inom kort! Spela sällskapsspel med varandra så länge... rekomenderar Ticket to Ride, Spank the Monkey, Gang of Four, Nya Bondespelet eller Monopol!

Daaarlings... jag känner att min Marlene Dietrichsalong snart kommer att ståta klar!
JA! DET HAR TAGIT NÄSTAN ETT OCH ETT HALVT ÅR ATT FÅ DEN KLAR... MEN VA FAN KRÄVER NI AV EN LYXBOHEM!!!

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger stella sweden said...

Åhhhh vad härrrligt!

måndag, juli 27, 2009 12:26:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Jooo... jag längtar... och inväntar ett litet rökbord som jag bokat på antikaffären här om hörnet, men hon är på semester så jag får ge mig till tåls två veckor till... sen ska jag bara ta itu med all facklitteratur som jag har ståendes i en ful bokhylla - den måste bort, men böckerna måste ha något nytt litet ställle att befinna sig på!

tisdag, juli 28, 2009 12:09:00 em  
Blogger stella sweden said...

U jag väntar på att den f-b cykelverkstan ska öppna igen o laga min punktering på bakhjulet så jag kan svirra runt i stan med nyinköpt ladybag i cykelkorgen rökandes cig i silvermunstycke U schal alá Audrey...rrrosa såklart! Rökbord låter interesant (får kvinna röka där?)

onsdag, juli 29, 2009 12:09:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter