måndag, augusti 17, 2009

Jag får skäll och bannor:

- "Mäh!!! Det händer ju INGENTING på Dewdrops!!!"

Ok... listen up all you bad boys and girls... det händer massor på Dewdropsredaktionen... så jävla mycket att jag inte hinner skriva om'et!!! SÅ DET SÅ!!! Det har svalts svandun, sjungits bossa, legats i soffan mulandes götta, vulgoätits krabba av både normal och onormal storlek och sedan har det skurats kastruller, lyssnats på Loranga Masarin och Dartanjang och vidare har ett nyss påkommer magbråck konstaterats (och jag som hela tiden trodde att det var vintertjockisen som vägrat släppa taget - men nu har jag googlat på vintertjock+bilring+mage och självdiagnostiserade mig till just ett stadigt magbråck, jooodå, bukhinnan har brustit sååå är det)... så ni greppar läget, eller hur!? Och hörrni, ni som hafver penningar kvar sedan semestern - skicka dem till mig... för jag vill ha... eller jag menar, jag behöver dem!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaha är det bukhinnan som brustit, jag har funderat dom senaste veckorna vad som hänt min mage det är som en skogaholm ligger tvärsöver och jäser.
Kram storasyster

tisdag, augusti 18, 2009 8:19:00 fm  
Anonymous Svullen Betta said...

Nej men hjälp, det kanske är något genetiskt, kära kusiner! Jag har exakt samma åkomma!!?

tisdag, augusti 18, 2009 10:49:00 fm  
Blogger Maria said...

Allra käraste syster: Då har du fått ärva min gamla skogaholmslimpa och själv har jag gått vidare till en brusten bukhinna!

Svullna Bettan: Det är absolut inte genetiskt utan beror på ett alldeles för utsvävande leverne på portvin, ostar och tårta!

Kram på er båda!

onsdag, augusti 19, 2009 1:08:00 em  
Anonymous Svullen Betta said...

Du menar det alltså ... kan det vara det ... ja, när jag tänker efter så ...just portvin, ost och tårta tycker jag ju om tillika ett utsvävande sybariskt leverne. Så är det alltså!! Sic!

lördag, augusti 22, 2009 10:55:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter