torsdag, oktober 01, 2009

Jo!

4 Comments:

Blogger Slubbo said...

Mest varje dag, tackar som frågar. Men inte i speciellt Shag-esqua omgivningar...tyvärr...

torsdag, oktober 01, 2009 6:04:00 em  
Blogger Maria said...

Slubbo: Man måste se till att varje dag har ett stänk av Shag-esque - det är lag på det!!!

torsdag, oktober 01, 2009 8:26:00 em  
Blogger Slubbo said...

Ja jag är inte den som står över lagen (eller som jag brukar säga, Shagen), den följer jag till punkt och pricka som en god, munter och välskapt medborgare!

torsdag, oktober 01, 2009 9:13:00 em  
Blogger Maria said...

Slubbo: Härligt att höra! Själv har jag skapat ett leisurecabinett hemma, där jag förvarar mina finaste glas, likörer, sprit, vin och sällskapsspel - som den värsta illegala svartklubben i gamla mumsiga jazzklubbsBronx!

fredag, oktober 02, 2009 3:18:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter