tisdag, april 04, 2006

Reclaim the apt!

Jag har reclaimat min lägenhet! Äntligen!
I vanliga fall brukar jag reclaima en rondell i Östersund vid tolvslaget på nyårsafton... det är en fryntlig ritual fylld med mustig&krullig kamratskap och en önskan om högre etik och moral i samhället! Men i helgen reclaimade jag på helt egen hand min lägenhet...
Jag har i månader gått omkring med märkliga aningar om att någon annan person rumstrerar omkring där hemma när jag själv befinner mig på jobbet! Denne någon stökar ner med en massa disk, kastar runt smutstvätt över hela lägenheten och inhyser en ansenlig och åtråvärd samling dammråttor (för den som är lagd åt det hållet)! Men nu har jag alltså städat och plockat undan all bråte och skräp... och du kanske borde se dig omkring i din egen lägenhet... är det stökigt hemma hos dig just nu... då kanske denne någon har flyttat in hos dig!

3 Comments:

Blogger Rudiegirl said...

Just nu verkar det inte som att nån bor hos mig men jag tror att personen i fråga är på besök här ibland... Du, hur skriver man ut hela sin template? Jag får bara ut det som syns på skärmen, dvs typ 10 rader...

tisdag, april 04, 2006 5:12:00 em  
Blogger Lotta said...

"Någon" är här!!! Bor hos mej helst klart, men min kusin bor åxå här, & hon är bra på att diska, så det jämnar ut sig liiite grand....

onsdag, april 05, 2006 8:07:00 fm  
Blogger Lotta said...

Själv försöker jag reclama min blogg.........

onsdag, april 05, 2006 1:18:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter