måndag, maj 29, 2006

Dead Kennedys - tack för tvätten!

Det blev grön gubbe och jag började gå över på de vita strecken, men när jag hamnade i mittrefugen kom en guldfärgad merceders och stannade mitt på övergångsstället... motorstopp! Där stod jag och glodde in i en merca och kunde inte annat... en blond brutta förstökte få igång åbäket och i baksätet satt en blond kille med svarta glasögonbågar och vinkade löjligt åt mig - det var Bingo Rimér... Jag blev skitsur, han ska fan inte vinka åt mig, tänkte jag och kände mig kränkt... vem som helst får vinka men inte Bingo Rimér - det ska han ha jävligt klart för sig!!!

Min första tanke var att jag måste hem och lyssna på gammal punk... jag lyssnade instinktivt på den tanken och fullföljde den även i praktiken! En katarsis med hjälp av Dead Kennedys - tack, det hjälpte!

... jag är renad... tvi, tvi, tvi...

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Maria said...

...annars finns det tigerrandiga kossor i Klövsjö... det har jag sett på riktigt! de ser ut som boxrar, men väldigt stora sådana!
det är bra med kor, jag ÄLSKAR kor!

tisdag, maj 30, 2006 6:19:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter