måndag, maj 01, 2006

En hemlig present på min hallmatta...

...jo jag märkte det i morse, men brydde mig inte om att kolla vad det var - det kastades in något i mitt brevinkast! Det var inte förrän jag skulle promenera iväg till skatteverket, för att lämna in min deklararation, som jag plockade upp det som kastats in i på min hallmatta. Det var en cd-skiva i ett vitt fodral där den enda informationen som fanns skriven på cd-kuvertet var mitt portnummer, min portkod och de antal trappor jag bor på... På själva cd-skivan stod "ALLAS VÅR SNUTTEFILT" skrivet för hand med en svart spritpenna. Jag började ana ugglor i mossen... jo visst - någon (jag tror jag vet vem) har givit mig en hemmabränd cd med allas vår allra största favorit - Gösta Linderholm!!!

Man kan inte bli annat än glad, klä av sig naken, sätta på sig filthatten och börja plinka på gitarren...


...rulla in en boll och låt den rulla...

Tack Jonas, next time it's my turn!

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter