torsdag, april 27, 2006

Viktigt att ofta byta bytta!


















Nu har jag fått gehör från minst tre vänner, att man INTE kan ha FÖR många Margrethe skålar... Det är viktigt att byta byttor ofta... precis som med skor, som en av vännerna så intelligent påpekade:

...du måste ha många skor, så du kan byta ofta... och det är precis likadant med byttor, byt ofta så de inte blir repiga och snuskiga...!

Tänk vilka underbart kloka och visa människor man omger sig av!
Nu kan jag utan omsvep köpa upp mig på de andra härliga pastellfärgerna också... (de tre andra Margarethe skålar jag har sedan innan är i en tråkigt dala-blå färg)

Tack kära ni! Jag bjussar på afternoon-tea inom kort med massor av bakelser och sandvikare, allt ihopvispat i de mest förljuvande pastellskålar man kan tänka sig designande av en greve!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tänk vad lustigt jag har också köpt tre nya byttor, men jag köpte vita på ÖB (vet inte vad dom heter:))

fredag, april 28, 2006 8:42:00 fm  
Blogger Maria said...

Men då är det ju vattentätt! Byttor kan man tydligen inte ha för många och alla köper byttor hela tiden!

lördag, april 29, 2006 8:07:00 fm  
Blogger Ulrica said...

Hurra, jag visste det. Nu kan jag lugnt utan dåligt samvete shoppa loss på Margaretaskålar. Man kan som sagt inte ha för många. Och jag har ingen.

torsdag, maj 04, 2006 9:33:00 fm  
Blogger Maria said...

...och jag köpte tre till igår!!!

torsdag, maj 04, 2006 11:11:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter