onsdag, april 19, 2006

Skivbolagsdirektören säger - You Dogs Rock!


















Jag har sedan länge ett eget hemligt skivbolag och det skall så förbli! Men jag kan ju ändå berätta om mitt senaste projekt, nämligen att ge ut lämpliga samlingar för olika typer av hundar. Självklart lyssnar olika typer av hundar på olika sorters musik - det säger ju sig självt! Därav avser jag att tjäna profit på att kränga dessa samlingar till jyckarna som hänger nere vid konsum i mitt gathörn...

Först ut i denna serie är "Music for Pugs". Det blir en fryntlig samling dansant ska och gammal oi-punk - det fethajjar vem som helst att mopsar diggar denna musik stenhårt!

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Lotta said...

Jag trodde jag hade tappat bort den där filten du har bakom mopsen... men nu ser jag att det bara var du som lånat den....

torsdag, april 20, 2006 5:29:00 em  
Anonymous Anonym said...

å jag tordde det var grodan Kermit som hårdbantat...

fredag, april 21, 2006 10:30:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter