torsdag, juli 20, 2006

Hemma i Eken igen...














...efter ett femdagarsprojekt som gick alldeles, alldeles utmärkt! Vi har gjort mätningar och undersökt konfigurationer vid några av sveriges extrempunkter, surrat runt, smakat av och dragit några hypoteser i konsten och vetenskapens namn! Det visade sig att L8-Lee är en hejjare på skånska och att köra fort! Rudiegirl är en bra insektsjagare och bra på att skälla på andra bilförare om de inte flyttar på sig och jag är duktig på att ställa till scéner inne i delikatessbutiker samt recitera Jungs grundbegrepp vid läggdags!

Älskar min nya kamera!

Igår kväll hade vi ett Honky-Tonk i Jakan. Det blev poker och Dolly Parton - och jag fick agera DJ igen eftersom min vinnarinstinkt satts ur spel i denna figuration!
Så är det Stockholms Jazzfestival - ingen rast, ingen ro... men jag får se hur jag gör med den saken. Miriam Makeba uppträder på lördag och det vore nice att höra henne... får se om jag återfått lite spunk tills dess - nu ska jag ligga lågt och softa någon dag... för sen är det älskade jämtland och lite projektprojekt igen och igen...

By the way - Öland är otroligt snyggt när solen går ner!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Lotta said...

Eken Eken Stad i Vääärlden !!! Lallla lla laalllalalla!

fredag, juli 21, 2006 10:50:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter