lördag, augusti 05, 2006

Någon vill mig något... eller inte!

Satt på ett tåg härom dagen... och min mobil ringde.
Jag svarade men det var ingen som sa något i andra änden... jag la på!
Efter några sekunder kom ett sms:

"You are very kind"

Jasså tänkte jag, och det vet DU?!
Några minuter senare och ett nytt sms ramlar in från samma nummer:

"Bonjour, Je m'appelle Fetah j'ai 28ans et je suis tunisien. et vous?"

Här varken Bonjouras ellet et vouas det helt utan vidare så där! Herregud människa, bara för att du råkat ringa fel och inte vågat säga pip när jag svarar - give it up sugarbabylove!

Någon timme senare när jag väl kommit hem ringde det i mobilen och det var samma nummer som ovan... klockan var nu ca 23.00!

Om jag svarade - Nej!
Om jag ångrar det - Nej!

Jag är en tråkmåns och är rätt nöjd med det!

eXTReMe Tracker
website counter