fredag, oktober 06, 2006

Inköpslista - Fredag!

  • Körsbärsvin... (och ... ja lite annat när jag ändå är där... på systemet)
  • Ett fång nya snittblommor (jag är sugen på liljor igen... tror jag bestämt)
  • Chili/chokladtryffel... (åh... som om en bit av himlen ramlat ner som man får smaka på)
  • Citroner... (jag måste nog göra lite lemoncurd i helgen, sååå gott på riskakor)
  • CDROM-skivor (jag MÅSTE börja bränna ner mina foton och frigöra space på hårddisken)
  • En mössa (Va!... vem skrev dit det!?)
  • En Krabba (eller... NEJ stryk det!)

Förövrigt längtar jag till San Sebastian och den lilla "neo-tapasrestaurangen" med sjöborre på menyn... det var så himelskt gott och mysigt... Det räcker med att jag får flyga dit bara över dagen och äta middag där...


eXTReMe Tracker
website counter