tisdag, oktober 31, 2006

Mitt nordiska kynne...

...har äntligen hittat hem till mig... omslingrat sig mitt hjärta...
Jag tror jag klurat ut hur vi fungerar här uppe i den lite smått arktiska ankdammen och jag gillar det det jag ser! Ska aldrig mer gnälla på hur tråkiga vi är här uppe... stiffa och korrekta - för det kanske vi är... men vi är också väldigt nära... nära... nära... vi är inte långt borta alls i grund och botten!

I'm in love with the nordic me!
(det har jag aldrig sagt förut och det gör mig ystert förtjust)

1 Comments:

Blogger Maria said...

Fast jag har precis kommit fram till att vi är väldigt nära varandra, personlig space har nog alla mer eller mindre behov av. Jag menade inte inte rent bokstavligt nära i bemärkelsen att stå och trängas... menade rent mentalt... men det är väl också en rent personlig sak - det mentala...

tisdag, oktober 31, 2006 3:53:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter