måndag, november 13, 2006

Mmmbop!

... en dag har nu förlupit och det där med dagsformen likaså... vissa dagar vaknar man verkligen på fel sida av verkligheten och den känslan är svår att bara skaka av sig...

Men nu, efter en mellanlandning efter jobbet hos en vän, så känner jag mig som pånyttfödd och livet leker igen! Vissa måndagar bör man stryka i almanackan så de inte kommer åter om ett år igen!

Mmm nu längtar jag till morgondagen - då ska jag börja jobba på ett litet projekt... hm... det ska ge mig lite poäng!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

innan året är slut... var det så det bestämdes... poängjakten är igång ! men du leder redan stort...

tisdag, november 14, 2006 12:21:00 fm  
Anonymous Anonym said...

är det innan årets slut.... pratar vi om 2006.... hur ska jag hinna samla poäng och hur många har jag?

tisdag, november 14, 2006 2:22:00 fm  
Blogger Maria said...

Men hörrni... ni borde sova lite mer på nätterna! Vi kanske måste träffas mer formellt angående detta. Något konstituerande behövs här!

tisdag, november 14, 2006 6:53:00 fm  
Blogger Maria said...

Jag har jobbat på idag... känns fint ska ni veta!

tisdag, november 14, 2006 2:26:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter