torsdag, november 30, 2006

Nyrejv!

Jag har nu uppnått en sådan ålder att musikgenrer återkommer, alltså blir poppis igen, musikgenrer som jag var för gammal för att tycka om redan när de kom för första gången... som med rejven exempelvis som kom för ca 15-20 år sedan! (shitmo' vad tiden går)

Gruppen Klaxon går som nyrejv (?)... och jag ska gå hem och rulla upp mitt hår i papiljotter... och kanske blåtona håret lite grann också... eller så tar jag mig ett glas portvin och lyssnar på lite nujazz!

(obs - jag gillar Klaxon!)

Etiketter:

4 Comments:

Blogger Lotta said...

Ja jag vet inte va jag lyssnar på... men jag dricker gärna portvin...

torsdag, november 30, 2006 1:43:00 em  
Blogger Maria said...

Jag tycker faktiskt att det nästan är konstig att vi ens känner varandra!

torsdag, november 30, 2006 10:11:00 em  
Blogger Lotta said...

Helt Weard !

fredag, december 01, 2006 11:19:00 fm  
Blogger Lotta said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

fredag, december 01, 2006 11:19:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter