onsdag, november 29, 2006

Gudomligt!



















Drack ett oerhört gott grönt te - Fujiyama - och slank senare in på Le Palais de Thés för att införskaffa detta elixir... men tyvärr - det fanns ej! Hittade andra godsaker däremot och hade jag bott i Bryssel så hade jag shoppat mig pank i denna ljuvliga källa av tekannor och teer... Gick omkring och tövvlade på alla vackra saker och doftade runt på alla teer innan jag bestämde mig för en påse Earl Grey Wu Long... som en påse med moln från en sommarhimmel... och så blev det en påse chokladpraliner på Godiva Chocolatier också...

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Maria said...

Maria-LuxuryBohemianChic! Finns inga alternativ för min del...

torsdag, november 30, 2006 7:40:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter