onsdag, december 06, 2006

Rudolph kicks ass!
















Det är de sista veckorna innan jul och då är det mycket lämpligt att slappna av med lite speleri-spelera... Jag har hållit mig borta från dataspelsträsket hemma nu sedan 8:e mars... jag hamnar lätt i spelkoma och är borta några veckor när jag väl börjar spela strategispel... (8:e mars, det är duktigt av mig... man kan nästan säga att jag slutat spela va...!?)
Men Rudolph Kick'n Fly (som jag hittade på smidigt.se) är ett litet fint spel i julmiljö med bedårande figurer, landskap och färger... jag vill ut i snön en vinternatt och springa i raggsockarna! Låt Rudolf kicka tomtarna så långt som möjligt - det är riktigt befriande i det lilla...

Let's battle!
Game on!

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Lotta said...

Kul med pruttande tompte !

onsdag, december 06, 2006 9:47:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter