fredag, mars 16, 2007

Jolene, Jolene, Jolene, Joleeeeen!



... och bara för att man sitter hemma och jobbar en fredag så betyder inte det att man kan strunta i att dyka upp på kvällspasset! Så här står jag och jobbar... jobbar... jobbar... från kl 16 till kl 18... någon måste ju göra det också, men vem är jag att klaga... jag får besök av min systerdotter i natt... Hon har fått tag på en Dolly Parton biljett!!! En Dolly Parton biljett!!!

Det sa bara ...! så var plåtarna till Dolly slut - tror ni att jag skulle stå här annars!? Nehej du tack - då skulle jag vara hemma och skråla till bland annat Jolene nu... som uppvärmning... men här står jag... i gott sällskap, som tur är!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger Lotta said...

Dolly for President !

fredag, mars 16, 2007 4:59:00 em  
Blogger Maria said...

Ska vi ha en egen Dollymiddag i morgon kanske!!! Då tar vi en konstituerandemiddag och installerar henne som "President over the world", sen tar vi flyget till Dollywood och åker lite berg-och-dal-banor!

fredag, mars 16, 2007 5:08:00 em  
Blogger Lotta said...

I´m on !

fredag, mars 16, 2007 9:21:00 em  
Blogger Maria said...

Nu har du fingrarna i kakburken igen raaaring! Fix the cookie!

fredag, mars 16, 2007 9:42:00 em  
Blogger Lotta said...

Ok... snart så är d kirrat

lördag, mars 17, 2007 9:29:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter