onsdag, september 12, 2007

Vad sa du att du hette sa du!?

Det görs reklam för en man som sjunger opera... han har gett ut en skiva... tv-reklamen tycker verkligen att vi ska köpa skivan - den är sååå bra, du kommer att börja gråta du med när du lyssnar, lovar reklamen!

Nej, det är inte Pavarotti jag snackar om... förresten har jag aldrig varit speciellt förtjust i Pavvan... har ganska svårt för Maria Callas också... de har för maneriska röster... överarbetade och lite oldschool... de är, i mina öron, helt enkelt rätt jobbiga att lyssna på... men det är jag som tycker det... Nicolai Gedda, Andreas Scholl och Barbara Bonnie däremot, ääälskar jag - guuud vilka röster!

Men nu var det inte någon av dessa som reklamen ville trycka ner i skrävan på oss! Nej, det var en fantastisk liten man som hette... Paul Potts... är det bara jag som tycker att familjen Potts, trots att de har ett s i slutet av namnet, ändå borde tänkt efter, funderat lite över historiska händelser och valt ett annat förnamn åt sin son...

... do I hear a Dead Kennedys song coming up!?

Update

Tack "anonym" för videon... han sjunger ju faktiskt som en guuud!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Alltså. Har du missat denna askungesaga?
http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA

onsdag, september 12, 2007 9:07:00 fm  
Anonymous Anonym said...

it's a holiday in cambodia!

onsdag, september 12, 2007 9:12:00 fm  
Blogger Maria said...

Anonym (Johnny?): Japp, detta har jag helt missat... och jag måste erkänna att även jag blev breathless när jag nu tittade på videon - holy shit - han sjunger bättre än Pavarotti juh!!! Vilken smoooth röst... jag är golvad... hur ska jag kunna jobba idag!?

But still - namnet!

Natte: Exakt, när åker vi!?

onsdag, september 12, 2007 10:15:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter