söndag, februari 10, 2008

Marlenes skugga...



Nu har jag bredspacklat en av väggarna för tredje gången... den är len som en rumpa på en nyfödd av valfrimodell... ja, det är så slätt och lent att jag nästan inte behöver slipa the shit! Här ser ni resultatet på en av väggarna inne i kapprummet - men viktigast av allt - på fotot här kan ni även ana Marlene Dietrich... jodå, på en vägg långt där borta, inne i det som ska bli själva salongen, jag har satt upp en bild av henne... hon ger mig espri und geist... hon visar vägen... hon bidrar med sin ande... hon impregnerar!

Nu känner jag för att... eeeeh... jo - koka egen lemoncurd!

Etiketter:

2 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Marlene? Ha!

söndag, februari 10, 2008 6:00:00 em  
Blogger Maria said...

Näe!!!
Marlene har ingen sån där liten fyrkantig musche, och det där ser mer ut som en gubbe!!! Du måste ha använt dig av fel filter när du fixade till fotot!!!

söndag, februari 10, 2008 6:33:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter