torsdag, maj 15, 2008

Canastaklubben har införskaffat sig en...


De fem bröderna Sandström och en traaaktår

... rökmaskin... till sitt sommardisco de planerar så intensivt mellan hägg och syrén...

Jag måste erkänna att jag ställde mig skeptisk när jag fick se själva maskinen... det var ingen liten låda vilket det brukar vara... en liten bärbar låda med handtag och ett litet nätt utsprut för själva röken... nej... det var en hel jävla traktor (ordet traktor uttalas med rysk brytning - som alltid!) de blivit pådyvlade av bröderna Sandström från Ludvika...


Hela gänget i Canastaklubben har redan skrivit på köpebrevet för ovan nämnda "rökmaskin" och därmed är affären closed for discussion! Jag har alltså en torrkokad traktor (kom ihåg den ryska brytningen!) här hemma i lägenheten... i väntan på ett Canastaklubbsdisco i slutet av majmånad... jag vet inte hur länge jag kommer att stå ut... men jyckarna yyylade hela natten av lycka samtidigt som de provade sin nya fina rökmaskin till takterna av Grandmaster Flash & The Furious Five och deras låt The Message!

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter