måndag, maj 12, 2008

Betty Ford Clinic for those who read really, really bad - BAD bloggs!

Lizabeta är fast i en rekorderlig white-trashblogg... en kvinna som beskriver sina dagar... det handlar mest om vilken mat familjen äter... ja... sen är det inte så mycket mer... maten är mest halv- och helfabrikat... eller trashfood från diverse snabbmatskedjor... hon tipsar gärna om sina middagar, recept och matinköp och hon finner att det mesta är gott och mysigt... det är en obehalig läsning... det sprider sig en mycket obehaglig känsla i kroppen när man läser den här bloggen... men Lizabeta är fast, hooked, in deep shit alltså...

- "Åååh guuud, jag känner mig som en knarkare... jag kan inte sluta läsa skiiiten... jag mååår sååå dåååligt... "

Kved hon alldeles nyss... och det är nog sant... inte ens Betty Ford Clinic kan hjälpa Lizabeta nu.. hon är fast i en never ending story in white-trashland... och jag tycker så synd om henne...

- Hej Lizabeta!

Etiketter:

4 Comments:

Blogger stella sweden said...

åhhh så trist...men ibland fastnar vi väl i att läsa om andras elände....för djupt inom oss kanske det finns ett litet glatt barn som bara vill dansa runt...o då måste vi skriiiika....protestera..för att andra kanske inte fick det!

måndag, maj 12, 2008 10:30:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Jag tror att det är preciiis så... precis så!

tisdag, maj 13, 2008 10:57:00 fm  
Blogger Stina said...

Uppriktigt sagt börjar jag också gå ner mig. Får se om jag hinner svänga förbi på jobbet i morgon. Det är ju så MYCKET att ta till sig i en där bloggen.

onsdag, maj 14, 2008 5:21:00 em  
Blogger Maria said...

Stina: Samma här... Liza brukar iof berätta samtidigt som hon läser bloggen, så jag är inte riktigt lika fast i träsket som hon är... jag ser mig som en semiaddict!

torsdag, maj 15, 2008 10:12:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter