torsdag, maj 08, 2008

Destination: Browneyed Handsome Man!

Got a new babe...

... med glupande aptit på livet... en sökande blick och de mest bedårande chokladbruna ögon... jag har sett honom förut... och snusat in hans väderstreck... men vi möttes imorse... och jag förstod... förstod... att det här är på riktigt... det känns i luften... vi vibrerar på samma våglängd... han och jag... jag och han...

... men han såg mig inte riktigt... han var så upptagen av att titta på de blommande träden... på fåglarna som satt och kvittrade... på våren som så vällustigt besöker oss små människor så flyktigt i detta nu... men våra vibrationer kändes ändå... this is it!!!

Hans vackra bruna ögon matchades av ett par lika chokladbruna vippande sammetslappar samt en brun nosande nos... och bredvid gick hans ledsagande människa med vit käpp - helt ovetandes...

Jag lämnar härmed vanilj för choklad...


Bye Bye Blondie!

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger stella sweden said...

..hannen vill nog bara halstra dig lite först...de brukar göra så ibland...

torsdag, maj 08, 2008 10:25:00 fm  
Blogger Maria said...

Stella: Usch vad tråkigt... men ändå helt rätt!!!

torsdag, maj 08, 2008 10:40:00 fm  
Blogger stella sweden said...

The reality baaaby...men vi är nog inte bättre vi int!

torsdag, maj 08, 2008 11:01:00 fm  
Blogger Maria said...

Stella: Näe... jag vet... sooo charming!

torsdag, maj 08, 2008 12:07:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter