tisdag, maj 20, 2008

Shot by both sides...


Magazine - Shot By Both Sides

Var på ledarskapskurs idag... gick ut i receptionen och frågade om man kunde få sig en vaccinering mot TBE samtidigt eftersom kursen ges på vår företagshälsovård, jag var i behov av min tredje spruta... jodå, det gick utmärkt... så nu har jag garanterat skydd mot hjärnhinneinflamation och jag kan rulla runt i fuktigt och halvhögt gräs ute i skärgården hela sommaren... samtidigt som jag löser konflikter, hanterar kommunikation och fördelar fästingarna jämt över kroppen på ett alldeles förträffligt sätt!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Borrelianär inte att leka med.
PK

tisdag, maj 20, 2008 5:26:00 em  
Blogger Maria said...

Pappa o mamma: Tyvärr så är vaccinet inte mot borrelia... bara TBE...
Puss!

tisdag, maj 20, 2008 5:35:00 em  
Blogger stella sweden said...

Borrelia har jag haft o det var inte roligt..sooo..be careful outthere!
Puss!

tisdag, maj 20, 2008 9:07:00 em  
Anonymous Anonym said...

Det var det jag menade. Du får inte rulla omkring hur som helst i gräset.
PK

tisdag, maj 20, 2008 11:18:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: nej, jag har förstått det... man blir SJUK!!!

Pappa: Aha! jag rullar bara lite försiktigt...
PK

onsdag, maj 21, 2008 10:51:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter