söndag, juni 01, 2008

Passa på att titta nu!



Det är inte varje dag jag bjuder in er att följa med mig in på toaletten... men här får ni vara med när jag gör bim-bim! Och bjussar jag in er på kunglig toilette så bör toiletten vara snygg också - den här toiletten var snygg, snygg, snygg... så därför ville jag dela med mig av denna intima stund!

(lägg pengarna för titten i burken utanför dörren när ni går ut...)

Update:
Johnny
går också på toaletten, var så goda att hälsa på även där!

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Jag hakar på.

söndag, juni 01, 2008 9:32:00 em  
Blogger Maria said...

Johnny my darling: Du är en sann och fin vän!

söndag, juni 01, 2008 9:41:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Våra toaletter har en vänförening.

söndag, juni 01, 2008 9:45:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter