tisdag, juli 22, 2008

Hej Hej!!!



- Jag heter Kungen och jag tycker att jag neglogierats lite väl länge nu, ja, det var längesän jag fick komma till tals här på djodroppans lilla elektriska anslagstavla! Jag är en schysst kille och minst lika rolig som hela det där kortspelande patrasket killeklubben eller vad i guttaperka de nu heter! Så, här har ni mej, tralla-lalla-lalla-lej! Nej, nu vart det tråkit, jag vill ut och åka båt - tuuut-tuuut - akta lantärnan fröken Ulla... hoppla Movitz... se upp för landgången din gamla landkrabba... här ser'u en mä stååålar på fickan... tack för det svenska folk!!!

/Kungen

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej på sig min lilla znuttekrull, jak zeer att du varit o flirtat med Mahriia! Det är inte korrekt föör en KUNG att uttala zik zåå! Nu blir det zmizk när du kommer hem!

tisdag, juli 22, 2008 3:59:00 em  
Anonymous Anonym said...

Ach mein lille sauerkraut! Du är så gullig när du är så där... arg!

tisdag, juli 22, 2008 6:48:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter