lördag, november 17, 2007

Mina vänner



Namn: Kungen

Ålder: Man frågar inte en dam om dennes ålder!

Civilstånd: Fästeman och möa, rodde ut på öa, när de kom i land, så kösste di varann... hi hi hi... det vaknar en tysk kvinna i sängen varje morgon, men jag minns inte hennes namn! Nej men du, personliga frågor svarar jag inte på, det sa jag till dig redan i telefonen när vi bokade in den här frågestunden!

Yrke: Jag ska visst vara kapten på en skuta har någon berättat för mig... men jag skulle nog inte kalla det för skuta direkt... och inte kapten heller... jag är Kungen ju!

Intressen: Samlar gammal oi-punk på vinyl

Min största hobby: Att läsa ingraveringarna längst in på vinylskivor

Favoritfilm: Alla psykotroniska filmer, de är verkligen konstiga alltså... jag fattar ingenting... men de är verkligen otroligt bra... fina färger och så där... som en annan värld man kan fly in i!

Lyssnar just nu på: Exploiteds första singel, får mig garanterat att poga som en tokgalning... ha ha ha, ni skulle bara se mig, det ser verkligen tokigt ut alltså när jag hoppar runt och håller händerna kupade över "kronjuvelerna" och skriker med i texterna... apropå tokigt - ni skulle se han den där tjocka i bandet, han med blått hår... ha ha ha blått hår liksom... he he he... ja jävlar vilka crazykillar!

Favoritfilosof: Gunde Svans mamma, hon som fotade av TV'n - hon är cool för hon sa en massa bra saker när hon var med i tv en gång... nu minns jag inte vad det var hon sa... men det var bra sagt!

Gourmand eller Gourmét: Gourmét naturligtvis, jag har minsan råd! Jag skulle ha råd att vara gourmand också, men det vill jag inte vara!

Mat jag helst avnjuter: En halv mosbricka utan korv men gärna med mos, rå lök, en sträng senap och ett kokt papper oppanpå!

Konstnär jag beundrar: Jeff Koon

Mitt motto här i livet: "Dra till med något bara, sen är det bara att tuta och köra!!!"

Citat jag hittat på själv: "Kära Örebroare... eeeh... nej... Arbogabor... menade jag!"

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter