fredag, november 16, 2007

Like paperfingers in the ashtray...

Det är verkligen helt tomt i mitt huvud just nu... min hjärna behöver ledigt... inbillar jag mig åtminstone! Sanning är kanske snarare den att det är överhettat där upstairs - det är härdsmälta i parnassens fina salong!

Vet inte riktigt hur länge man orkar gå omkring med självbedrägeriet som ständigt sällskap... ? Ska man vika sig dubbel i stora gråtsejouren... eller ska man bara trampa på... äh, jag inbillar mig i allafall att det bara är den stora predippen innan jul... och att alla andra känner på exakt samma sätt... de påstår ju det... alla de andra omkring mig!

Så... jag fortsätter att dricka min färskpressade morotsjuice varje morgon för att bättra på mitt mörkerseende... och jag fortsätter att ladda ner trasiga melodier på min ipod...


... my manners is forever...

Etiketter:

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

JAG tror att en japansk toffla och ett par magnumbuteljer skampanj (tonårsstavning) kan råda bot på den åkomman.
vad tror du?

fredag, november 16, 2007 10:39:00 fm  
Blogger Ulrica said...

Ja hua, november är tuff. Förutom tokmycket att göra på jobbet har jag fått en ond dagisförkylning. Voj, voj! Men idag ryker hockeyfrillan äntligen!! Då kommer nog allt kännas bättre. Jag sänder mina varmaste kramar till dig och hoppas att höstdeppet ger med sig. När den onda förkylningen gett med sig måste vi ses!!!!!!!

fredag, november 16, 2007 10:51:00 fm  
Blogger Maria said...

Nättchen: JA! jag är helt klart beredd att lägga mina sista slantar denna månad på ovan nämnda drycker!

Ulrica: Hurra för din soon to be förnyad frippe! Och det är rätt ok med mig nu... men man är så jäääkla trött och... så... ja... äh... vi måste ses helt enkelt!
Tar lika varmt emot kramarna och skickar över några till dig!
VI MÅSTE SES!!!

fredag, november 16, 2007 12:35:00 em  
Anonymous Anonym said...

i morgon kanske?
om du inte kan, så måste du iaf få din sak som jag har som är din!
och jag ska till ringen och shoppa ny gabberåb (tonårsstaning igen!) till sånen.

fredag, november 16, 2007 5:18:00 em  
Blogger stella sweden said...

Det är bra o gråta...jag gör det nästan varje dag för min järna är nära överhettningsstadiet den med......
Men då jag tar en sväng förbi dig...o läser om galna rabbisar...älgar o allehanda kryp och så KÄNNER jag alltid något(du ser, jag MINNS inte vilka kryp det var)...o mår mycket bättre!

fredag, november 16, 2007 7:49:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Helt ok! Vi hörs...

StellaP: Ja, det är tur att jag har så mycket djur omkring mig... jag förstår bara inte var de kommer ifrån och varför de bestämt sig för att husera hemma hos mig... !?

lördag, november 17, 2007 12:48:00 em  
Blogger stella sweden said...

Skrev du inte för ett tag sen att du egentligen (om sanningen ska fram)är en byracka förklädd till kvinna?

O det är väl härligt att ha så mkt djur ikring sig....smygandes på nätterna o spela dingel? Själv önskar jag att en liten ponny huserade o fixade hos mig...
;)

lördag, november 17, 2007 1:40:00 em  
Blogger Maria said...

StellaP: Aha, det är byrackan i mig som drar hit de små ulmekottarna dagtid som nattetid! De är så välkomna allehooopa... så länge de håller sina pälsbeprydda läppar borta från mina fåtaliga växter... herregud - det finns ju portvin i köket att läppja på istället!

lördag, november 17, 2007 2:09:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter