torsdag, november 15, 2007

Kaffe - Check!

Varit på konfis hela eftermiddagen... cånförance om vetenskaplig kommunikation... sen köptes extra fina kaffebönor till min heliga frukost... nu ska jag dricka te och äta kex med cheddar och svartvinbärsmarmelad...

... men allra, allra först måste jag jaga ut de här älgkalvarna som irrat sig in i min lägenhet och i detta nu lindar sina läppar kring mina rrrroooosa cyklamen!!!

- SCHAAAAS KATTA, USCH-PÅ-ER-FY-PÅ-ER-USCH-PÅ-ER, NI BOR INTE HÄÄÄR... UUUT MED ER... NEEEJ INTE MIN NIETZSCHE-SAAAMLIIING!!!

2 Comments:

Blogger stella sweden said...

varför dricker du te när du har extra fiiiina kaffebönor o varför i helvete har du älgkalvar som äter dina cyklamens...enligt min erfarenhet så gör rabbissar det dubbelt så fort...

torsdag, november 15, 2007 9:25:00 em  
Blogger Maria said...

StellaP: Kaffe på morgonen och te på kvällen... och jag gör allt i min makt att hålla alla jättekaniner som florerar på denna blogg borta från min lägenhet! Det gnägs av enorma tänder på min dörr nattetid har jag hört... men det kanske inte är mina blommor de vill åt... de kanske bara vill joina Canastaklubben!?

fredag, november 16, 2007 1:06:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter