tisdag, november 13, 2007

Försov mig i morse...

... försov mig... trött, trött, trött!
Det känns som om jag borde existera i en annan kropp... en kropp med päls... två pälsbeprydda öron och ett par enorma ögon... vad stora ögon du har... ja, det är bara för att jag är så trött... tröttheten får ögonen att växa... ju tröttare, desto större ögon...

Jag borde leva med mina pälsbeprydda öron och mina enorma ögon i ett fuktigare klimat... ett fuktigare klimat på en ö utanför afrikas östra kust - typ Madagaskar... där borde jag leva och bo som en halvapa... en lori... en tröglori...

Så känns det idag... åtminstone just nu så här när jag rusat in försent på jobbet... efter att ha försovit mig... trött... trött... trött...

4 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

"Det känns som om jag borde existera i en annan kropp... en kropp med päls... två pälsbeprydda öron och ett par enorma ögon..." Okej. Du kanske ska skaffa en varm dräkt då. :-)

tisdag, november 13, 2007 11:27:00 fm  
Blogger Maria said...

Johnny: Nej, de där var så fula!

tisdag, november 13, 2007 12:08:00 em  
Blogger stella sweden said...

Det känns som att jag är en kvinna som egentligen är en katt iklädd en billig päls...har du hört den förut?

onsdag, november 14, 2007 2:51:00 fm  
Blogger Maria said...

StellaP: Själv är jag egentligen en hund utklädd till kvinna i Dr Martenskängor men som gillar att springa runt i raggsockor på nyfallen snö i månskenet...

onsdag, november 14, 2007 9:45:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter