onsdag, november 07, 2007

PUNK'S NOT FUCKIN' DEAD!!!


Etiketter:

14 Comments:

Blogger stella sweden said...

Sick!
Du har fått ditt paket....
;)

onsdag, november 07, 2007 8:20:00 em  
Blogger Stina said...

Darling! Så snygga. Dom gottar vi oss åt i morgon. Ja sa ju att dagen skulle få en ljuspunkt till slut. Sa jag inte??

onsdag, november 07, 2007 8:40:00 em  
Blogger Maria said...

StellaP: Ja!!! De ringde precis när jag skulle gå från jobbet - "Du står på väntelista för ett par 20-håls Dr Martenskängor och de har precis kommit!"

Hurra, jag kommer direkt!!!

Stina: Jag har gått in dem lite här i kväll, men jag tar på mig dem till jobbet i morgon - man får fasiken inte ge upp!

onsdag, november 07, 2007 9:30:00 em  
Anonymous Anonym said...

vill du låna min väst nu då?

torsdag, november 08, 2007 1:31:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Gärna, jag har tagit fram mina två gamla nitbälten också... ska du med till Ultrahuset ikväll då??? Tänkte gå till Gallerian och hänga lite där först, men man blir väl bortkörd av snutsvinen som ber en att cirkulera!!!

torsdag, november 08, 2007 1:36:00 em  
Anonymous Anonym said...

ultra?
nej jag ska på 44:an ikväll, det är ju mycket ballare typer där!
ska vi ses hemma hos dig och sminka oss, ställa håret och sy om ett lakan till en väska och göra en kjol av en t-shirt?
jag tar med häxblandning som vi kan dricka, och så rullar vi ciggisar av fimpar?

torsdag, november 08, 2007 1:52:00 em  
Blogger annalena said...

Men när ska vi hänga utanför Fagerliden då????

torsdag, november 08, 2007 5:44:00 em  
Anonymous Anonym said...

fagerliden BAAH! jag är centanpunkare, vi var tuffast i sverige ju!

torsdag, november 08, 2007 5:50:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Ok, jag har köpt knallgul och kolsvart ögonskugga!

Annalena: Det är bättre att vi hänger utanför Punk-ladan, eller varför inte GÅR IN på en konsert med Subhumans!?

torsdag, november 08, 2007 10:31:00 em  
Blogger Lotta said...

Gyyyyyd va znygga !

torsdag, november 08, 2007 11:37:00 em  
Blogger schmut said...

ah, snyggt. mina vader har blivit alldeles för breda för sådana boots.. jag ser ut som en belgian blue i skor.

fredag, november 09, 2007 2:38:00 em  
Blogger Maria said...

L8-lee: Snyggast i stan faktiskt!!!

schmut: Kan meddela att fotot döljer mina stabbiga gammelgäddor till vader! Jag är tacksam att dragkejdan får sällskap av snörningen, annars hade det inte funkat!

fredag, november 09, 2007 3:38:00 em  
Anonymous Anonym said...

subhumans på birkagården 1985, dom RAGGADE på mig och min syrra, eller det var nog dom fula råddarna som gjorde det :-)
vi borde ha knullat med dom va, jag menar jag var iaf 14!!!!!

fredag, november 09, 2007 7:39:00 em  
Blogger Maria said...

Kära kära Nättchen: Jag är oerhört glad över att ni inte idkade könsumgänge med varken subhumans eller deras roddare!

Herren vare lovad!!!

fredag, november 09, 2007 7:43:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter