tisdag, juli 22, 2008

Typiskt Frugan!


Kungen och Bullen, så glada... sååå glada!

- Bara för att jag, Kungen, fick andas lite modärnt ljud här i skällan så ställer sig Frugan rakt opp och ner i den där lilladjefvlabloggen
och låter munnen fladdra... förresten hörrni göbbar, visst är det härligt att nämna 'na som "Frugan"! Det ger en viss stil och finess åt det äkta livet det, om man skriver med stort F i början! Hon har ett namn mitt lilla silver, det är jag säker på, men det har jag glömt och förhästen så kör jag bil och mobilbloggar samtidigt och jag hittar inte tagneterna till hännses namn! Det har något med korv att göra tror jag å det bestämdaste... Bullen... kan hon heta Bullen... hon gillar bayersk pilsner så varför inte!? Men varför blir jag så sugen på att stanna bilen här framme vid korvkiosken för... ???

/Kungen

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du vheeet min tjäre Kyng att det blir än mer tjong i kantarellerna för att du haar glööömmt vat jak heter!
Nu tar jak mina trazzeliga toybojz och går en venda ner åt repherbahn!

tisdag, juli 22, 2008 4:21:00 em  
Anonymous Anonym said...

Mmmm min lilla murrrkla!!! Då kör jag brum-brumbilen jätte-jätte fort i Drottningholmsallén!!!

tisdag, juli 22, 2008 6:46:00 em  
Anonymous Anonym said...

Naaajn mein tjäääre Kyng..ta de försischtigt, jak bara retades lite, men duu und isch kan väll ta en tuuur i brummzbrummzbilen?
Ehhhhh?

(Släng me håre glittrar me ögona)

tisdag, juli 22, 2008 10:27:00 em  
Anonymous Anonym said...

Absolut min kleine drottningsylt!

(vattenkammar det pommadadoftande håret och blinkar till med flirtögat)

tisdag, juli 22, 2008 11:34:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jaaa, abzolut dronningsylt fur dich mein kleine wunderbauum!

(vickar på höfterna å låtsas fila naglarna)

onsdag, juli 23, 2008 11:41:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter