tisdag, augusti 26, 2008

Stiliga Walker Brothers... med godaste handföring... har flyttat in i min salong!


The Walker Brothers - The sun ain't gona shine anymore

De påstår att The sun ain't gona shine anymore... men med dessa tre stiliga gentila gentlemen, vilka föra sig så snyggt att jag blir alldeles toookig och måste tvångsäta massor med cocktailbär doppade i marängsmet strösslat med hundvalpsöron av marzipan, så skiner solen vareviga sekund hemma hos mig!!! Åååh Scott Walker, få kan mäta sig med dig du coolaste av katter!!! Jag vet män som verkligen försöker! Men du är som Cary Grant... som enligt egen utsago till och med själv vill vara just Cary Grant... det finns bara en av dig Scott Walker... och jag är din!!!

Sådan handföring... åååh sådan handföring ni har Mr. Walker!

Etiketter: ,


eXTReMe Tracker
website counter