måndag, december 22, 2008

God Jul... önskar jag & Canastaklubben eder alla:



Trots att Sofie är oerhört skeptisk till att agera tomte på Canastaklubbens julfest, så gör hon det ändock med den äran! Ingen läser "Midnatt råder" med sådan frenesi som Sofie... inte ett öga är torrt när hon sedan går över till Viktor Rydbergs "Tomten" kan jag meddela!



Själv har jag åkt på en släng av influensa... så går det när man äääntligen får ledigt...

Grannen, som lovat att både vattna och mocka lägenheten åt mig, kastade åt mig en liten flaska Underberg medan jag stod och väntade på taxin som skulle ta mig till centralen. Flarran med Underberg halsade jag sedan i mig på tågtoaletten likt den värsta tågsmygsuparen! Som tur var hann jag fram till de mörka bergslagsskogarna innan jag däckade totalt... så kan det gå, när inte haspen sitter fastspänd med bilbälte!

Själv ser jag fram emot en lugn och vilsam jul... och jag önskar er, ni underbara små grisnosar detsamma!

Etiketter: , ,

5 Comments:

Blogger Lotta said...

Stoora Goa Julkramen till dej & hela familjen din :)

måndag, december 22, 2008 4:47:00 em  
Blogger stella sweden said...

Ja har inget att säga än för ja e också förvirrad u önskar något slängt åt mig en flaska underberg! Ja ska föresten vid närmare än mer förvirrande eftertanke låta någon åka u kööpa en dylik till mig...joda..

U sen återkommer ja o säger...de magiska orden...

Puss så länge!

måndag, december 22, 2008 5:21:00 em  
Blogger stella sweden said...

Goooo Juuuuul min älskade marräng! Ja vaknade nu av hust hust U kännde att ja måste slänga in en litt bollsväng...U ja veeet att du fångerenn jusst jusst denn!

tisdag, december 23, 2008 4:24:00 fm  
Blogger Verbal Kint said...

God Jul på dig också!

tisdag, december 23, 2008 3:35:00 em  
Blogger Maria said...

Tack allihopa... hoppas att ni hade en trevlig julafton... och kul att höra från dig Verbal Kint, det var längesedan!

Stella: Bollsvängen fångad i värsta feberyrsel!

torsdag, december 25, 2008 12:38:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter