onsdag, februari 11, 2009

Reflektion



Min granne mittemot kom hem för ca 5 minuter sedan och han är redan i bara kalsongerna! Imorse fick jag beskåda hela mässingsorkestern spela upp inför öppen ridå medan jag inmundigade min frukost! Han har gått under smeknamnet Kalsongkillen sedan han flyttade in för 2 år sedan, jag skrev om honom precis när han var inflyttad... men nu märker jag att han ofta börjar gå under epitetet Nakne Mannen... vi får se hur han väljer att presentera sig och ur det så tror jag att det där med namnet kommer att ge sig självt!

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger Peace in mind said...

ser inget, ser inget...var är kalsongkillen??? Så spännande grannar du har, jag är granne med korna vilka alltid är nakna:)

onsdag, februari 11, 2009 7:09:00 em  
Blogger Maria said...

PiM: Han är bakom mittenspröjsen i fönstret... längst där borta i köket... ville inte outa honom helt... men fortsätter han så får han snart skylla sig själv! (För din skull då!)

onsdag, februari 11, 2009 7:11:00 em  
Blogger Drottning M said...

är han snygg, är han singel?

onsdag, februari 11, 2009 7:30:00 em  
Blogger Maria said...

Drottning M: Han är homosexuell, så det är bara att glömma!!! Men att få nakenshow till frukost helt GRATIS får man se som en ren vinst!!

onsdag, februari 11, 2009 7:36:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter