torsdag, mars 05, 2009

Trött som en tröglori strandsatt på nordpolen är jag...

... på buffliga och ouppfostrade invånare i Gamla Eken som trängs och knuffas utan att be om ursäkt... utan att ens viska iväg ett "förlåt" bara så där i luften så där som man gör i andra stora städer ute i världen... enkelt som fan kan man tycka... hyffs kallas det... piece of a tooodilooocake... men nejdå... armbågar i ryggen... knuffar i sidan... stående mindlösa hösäckar mitt i dörröppningarna som helst ska PÅ tunnelbananen innan vi andra gått AV...

Jag är sååå ebarmligt trött på er... GET SOME FUCKING MANNERS!!!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

vet du att det var en av de trevligaste upptäckterna med Njoo Jork!
att folk så ursäkta och MENADE det varje gång de kom åt en! OCH varje gång man själv ouppfostrade svensk törnade in i nån och INTE så förlåt *rodnar*

DET borde vi införa här tycker jag.

torsdag, mars 05, 2009 10:23:00 fm  
Blogger Maria said...

Nättchen: Det införs genast... med dödsstraff om man inte gör't!!!

... och tänk London... så trevliga de är där... sorry... exuuuuse me!

torsdag, mars 05, 2009 10:42:00 fm  
Blogger stella sweden said...

jag som töntig öbo brukar säga ursäkta när folk springer in i mig vid besök i storstan...men det visar sig att de blänger surt på mig o pinnar vidare bara...

fredag, mars 06, 2009 2:23:00 em  
Blogger stella sweden said...

så jag har slutat med det otyget!

fredag, mars 06, 2009 2:23:00 em  
Blogger Maria said...

Stellamynotatöntigöbo: Det förstår jag att du slutat med... för det gör man... men MAN BORDE aldrig ha slutat med det alls!!!

fredag, mars 06, 2009 2:38:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter