fredag, april 10, 2009

Glad Påsk på er!!!



Jag har precis klivit upp och klätt mig i påskharekostymen och ska snart måla ägg med hela familjen i de mörka bergslagsskogarna... ägglikören är redan urdrucken till hälften och jag tänker whippa min systersons ass i spelet Ticket to Ride!!! Tyvärr har jag råkat få... inte musarm, för det kräver att man sitter framför datorn med en gammal hederlig mus, men ipodarm! Jag råååkade köpa spelet Zuma till min ipod innan jag stack iväg till tåget... och det är ett beroendeframkallande spel kan jag dyrt och heligt lova!!! Jag spelade så ögonen började tåras... jag märkte att jag halvskrek högt när det sket sig... och som sagt, min högra arm är sig inte riktigt lik... men måla ägg ska jag nog klara av!

Oj då... Zuma finns att ladda ner gratis till datorn också... hmmm... jag måste nog klä av mig påskharedräkten nu... fick helt plötsligt en annan prioriteringsordning här borta... nu måste jag mura in mig i ett kristyrägg... adjö!

Etiketter: ,

5 Comments:

Blogger Verbal Kint said...

Glad påsk, på dig med!

fredag, april 10, 2009 1:26:00 em  
Blogger annalena said...

Hej vännen!
Hoppas du har det bra i påsk! Hälsa familjen!
Solen har parkerat över Göteborg och livsandarna har vaknat till liv! Mor nu är våren kommen mor, nu får vi gå utan strumpor och skor. (Not!)
kram,
Anna-Lena

söndag, april 12, 2009 7:03:00 em  
Blogger Maria said...

Verbal Kint: Tackar!

Annalena: Lugnt och skönt!!! Men nu är jag hemma igen... solen sken över bergslagsskogen och jag solade i linne och kjol... väckte upp mina slumrande fräknar!!! Kram!

måndag, april 13, 2009 11:30:00 fm  
Blogger stella sweden said...

ok för ägglikör trots att den är guuuul!

puss daaarling o jag läääser att du haft det scharmaaan´t under påsken!

tisdag, april 14, 2009 10:23:00 em  
Blogger Maria said...

StellamyDear: Vill gärna läsa om din också!!! Trots att gult är fult, så är ägglikör gott!

Puss!

onsdag, april 15, 2009 6:21:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter