torsdag, juli 02, 2009

Hur fan är det möjligt??? Sätt dem på uppfostringsanstalt och ge dem en hunsning i etik och moral!!!

Enligt SvD blir det inget åtal för de rasistiska namnexemplen "Neger Niggersson och "Oskar Neger" som dök upp i Skånepolisens internutbildning då det har inte gått att visa vem som lagt in namnen i datasystemet.

Jag däremot saknar ord... ord att beskriva de människor som har behov av att använda dessa obehagliga och rasistiska uttryck! Jag kan knappt beskriva hur SMÅ jag anser dem vara som har behov av att hålla fast vid förnedrande beskrivningar av andra människor... människor som de generaliserar och anser sig vara bättre än... men i och med att de ser ned på andra och använder sig av rasistiska och förnedrande namn så är DE riktiga jävla loosers... för annars har man respekt nog att kalla folk vid sina riktiga namn!

- Hej, jag heter Maria... vad heter du?

Etiketter:

2 Comments:

Blogger nillas liv på pinnen said...

JA, håller med!
Inte för att jag sen tidigare har så stort förtroende för polisen men detta...så jävla...fan va arg jag blir...eller bitter och cynisk kanske är rätta orden...

fredag, juli 03, 2009 7:36:00 em  
Blogger Maria said...

Nilla: Exakt!!! Man häpnar och blir skitförbannad!

söndag, juli 05, 2009 6:09:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter