onsdag, juli 22, 2009

Nu befinner jag mig på gammmal kurort...



... vid havet... och igår höll jag på att blåsa bort! Men jag känner att havsvinden gör mig frisk och kry som en nötkärna!

Och DET kan jag säga... östersjön är absolut INGET hav!
Nej, vattnet uppe vid gamla eken är skrattretande mot det här - ett av de riktiga haven!!!
Nej, HIT skall jag återvända...

... och senare idag ska jag på loppis... och se om jag kan komma över något av Herr Stig Lindberg!

... och - till alla i familjen: alla här nere hälsar! Idag ska jag träffa den tredje av våra Knorringska kusinsystrar!

Kram till er!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hälsa alla kusiner från mig.
Och lycka till med Stickan.
Kram stora syster

onsdag, juli 22, 2009 5:53:00 em  
Anonymous pappa said...

många kramar från oss också till er alla.
Pappa och Mamma.

onsdag, juli 22, 2009 7:39:00 em  
Blogger Maria said...

Till familjen: Alla hälsade och jag lägger ut foton på familjebloggen senare idag!

fredag, juli 24, 2009 8:39:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter