onsdag, augusti 19, 2009

SOS-ALERT!!!

Efter morgonduschen rrråååkade en tops lossna och fastna långt in i mitt högra öra... det var bara pinnen som kom med ut! Jag har försökt plocka ut den med hjälp av pincett!!! Noooo! Den bara ligger kvar där inne... och sussar... JAAAA JAG VET ATT MAN INTE SKA STOPPA IN NÅGOT WHAT SO EVER I ÖRAT, MEN JAG RÅKAR TYCKA OM ATT VARA REN OCH SNYGG I MINA ÖRON... OK!!!

Vad gör man???

Går som 42-åring till doktorn med något man stoppat in i örat som råkat fastna???

Nej... jag hör fortfarande rätt så bra trots topsen i hörselgången, sååå jag tar till mitt bästa försvar - jag låtsas som ingenting och vips har jag glömt bort problemet!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous storasyster said...

Läkarna är nog rätt vana att plocka ut diverse ting ur båda öron och näsor, ärtor och videkissar t.ex.
Kram stora syster

onsdag, augusti 19, 2009 8:06:00 fm  
Blogger Maria said...

Storasyster: Jodå, det hade de... bara det att patienterna brukar vara yngre, typ 6 år... inte 42!!!
Puss o kram!

onsdag, augusti 19, 2009 1:09:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter