tisdag, september 15, 2009

JAG SKA PÅ SPA!!!


Här ska mina framtassar knådas...

... men jag höll på att bli bortglömd...

Vi är fyra ladies i familjen... mamma, min storasyster, min systerdotter och jag... hur svårt kan det vara att hålla koll på det??? Men när bokningen gjordes så glömdes lilla jag bort!!! Vi är sammanlagt FYRA stycken... och EN glöms bort... huuur är det möjligt!!!???

... jag vet, det är chockerande... men ni kan plocka upp hakorna från backen nu - för ordningen är återställd... en skamsen syster ringde på alla mina telefoner samtidigt och nu är även en rödhårig inkluderad för en dag på en herrgård i de mörka bergslagsskogarna!!!

... håååhåååhåååååå... och jag som ääälskar att få handmassage!!!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous pappa said...

Tacka din pappa som påminde om en födelsedag i Solmyra.
P & K.

tisdag, september 15, 2009 7:12:00 em  
Blogger Maria said...

Allra käraste pappa: Tack snälla du!!! Puss o kram!

torsdag, september 17, 2009 10:30:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter