lördag, oktober 03, 2009

Det hampade sig som så...

... att jag råkade bli med klänning och nya adidas idag... hmmm... jooodå... svart och vitt rakt igenom blefvo det... och jag hade blängt på den däringa klänningstrasan helt nyligen så jag visste om dess existens... joooohoooodå.... och man måste gynna de små butikerna hemma på gatan i stan! Jag skyller utgifterna på det, och spisar muschemannen Lee Hazelwood medan jag väntar på att hon, den där ladyn, som sålt sin våååning ska komma över med lite morotssoppa till den lilla lördagssupén jag inviterade till! En lyxbohem vill ha romrussinglass med punch ringlad upppå - och det ska det minsan bli!!!


Men, det är ju inte adidas på baktassarna på bilden heller??? Nej just det, smartis, och det är inte JAG på bilden heller! Men klänningen har jag i min ägo, det är ett som är säkert!!!


Nu inväntar jag blott att få skrida in på ett litet party, eftersom jag stärkt underkjolarna med potatismjöl... och jag tror minsan att det stundar några sådana här framöfver... hmmm... är det något jag inte vet om??? Jaaaa, förmodligen!!!

Etiketter: , ,


eXTReMe Tracker
website counter