söndag, oktober 04, 2009

För exakt tre år sedan...


Moi anno 2006

... hade jag faktiskt något som jag saknar idag... dessa lockar... men jag tänker skaffa nya... så fort håret växt till sig en aning... så till våren 2010 så borde jag nog kunna gå till Åsa för att ånyo få mig en rekorderligt proffessionell ondulering... tills dess tänker jag tillåta mig att längta och tränkta sjukt mycket efter dem!

Och ja... här kommer en liten sällsamhet som diskuterats de senaste dagarna i vänskapskretsen:
Ok, jag är rödhårig... och jag tycker att det skulle se skumt ut om jag skulle vara tillsammans med en rödhårig man... jeeeezus, sååå konstigt är väl inte att tänka den tanken heller... för helt normalt skulle det väl ändå inte se ut!? Två rödhåriga!!!???
Hur tokigt skulle det vara på ett snöre???

Men ääälskar mitt hår - det gör jag... helt skrupelfritt... och om mitt hår skulle få för sig att fria till mig, så skulle jag tacka ja på direkten!

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger Slubbo said...

http://www.youtube.com/watch?v=81v8YxRNnZc

måndag, oktober 05, 2009 12:00:00 fm  
Blogger Maria said...

Slubbo: Ja du ser!!! Det ser helcrazy ut ju!!!

måndag, oktober 05, 2009 8:42:00 fm  
Blogger Slubbo said...

Men bilden är fin.

måndag, oktober 05, 2009 8:51:00 fm  
Blogger Maria said...

Slubbo: Tack... det var en magisk dag där håret var på topp!

måndag, oktober 05, 2009 10:04:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter