tisdag, oktober 06, 2009

Kan du, vill du, törs du???

Söker med mys och moduler efter den mest perfekta morotssoppan i hela universum!!! Jag är på gränsen till onaturligt och vulgärt sugen på den gooodaste jäkla morotssoppan NU-NU-NU!!! Hit me darling med ditt absolut bästa recept - skicka en nykokt variant i en liten hermetiskt tillsluten hink hem till mig på direkten... and I will love you forever for it!!!

Medan jag väntar på edra hinkar så testar jag egna varianter... med den här bakgrundsmusiken på lagom hög ljudnivå... för det här är världens bästa morotssoppekokarlåt:



(För bajsnödiga kalenderbitare: ok, nu har jag min egen favoritremix, som är så jävla bra att den till och med gör originalet lite blekt, Arthur Baker-remix och det är den och ingen annan jag koookar soppa till... så är det bara - det är en rejäl rökare i det fånigt ökända krysset!!!)

Etiketter: , ,

2 Comments:

Blogger Lotta said...

Jag kan komma hem till dig nästa vecka å koka en fantastisk omgång morotssoppa... jag har nämligen inga hinkar kvar här i mitt tomma kök :/

tisdag, oktober 06, 2009 11:33:00 em  
Blogger Maria said...

Lotta: Du fattade budskapet! Gjorde även en egen variant idag som blev - skitgod... med massor av rostade cashewnötter och färsk koriander uti! Jag får bjussa tillbaka veckan efter!

tisdag, oktober 06, 2009 11:50:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter