onsdag, januari 06, 2010

Jaha ja...


Jobb, jobb och åter jobb... I was made to do this!

... det är väl bara att bita hårt i den nu ihoptorkade marzipanlimpan och strutta iväg till jobbet imorgon då... för jag har väl inte någon rödhårig stand-in som kan tänka sig att släntra iväg i mitt ställe... nehej... inte det... dålig stil tycker jag!

Jag avslutar denna ledighet med ett glas... grön chartreuse... nehej... inte det... det fanns ingen sådan flacon i mitt leasurecabinette... är det så här vi ska ha det nu???... jag bara undrar... för då tycker jag att jag nog gjort ett NEDKÖP!!!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Horatius gn. kusin said...

Håll ut! Som den gode Horatius sa: "Nil desperandum, efter tunga och vedervärdiga dagar skyndar minnen av tidigare lyckostunder till hjälp"
Själv ska underteckad promenera/pulsa i 12 minus 6 km till tapetinrättningen för att peka ut dylika för att sedan få dem påklistrade på hennes nya väggar av en händig och trevlig man i snickarbyxor med början på måndag! (Jag excellerar i långa och märkvärdigt formulerade meningar. Lång och koncis. Nyårslöfte 2010)

torsdag, januari 07, 2010 10:19:00 fm  
Blogger Maria said...

Horatsium genom Kusin: Så fantastiskt trevligt nyårslöfte må jag säga! Välj ut, välj ut... och klistra upp! Det ska bli så intressant att komma neder till den gamla kurorten under vårkanten och se hurdant det blifvigt i den nya våningen!

torsdag, januari 07, 2010 12:00:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter